NEDUMERIRI DE SEZON 4

Tocmai evadasem si eu din noianul de nedumeriri,”invitat de onoare” fiind,pe „intinsa”mosie de 5000 de metrii patrati de porumb a fratelui meu,la depanusat,cand intors acasa aflu de o intamplare zguduitoare: Bucurestiul,iarasi gazda unei crime „executate” de maidanezii dlui Oprescu! Si pentru ca Preamarul Ghinaral nu este fitecine,nici victima,sarmana,nu este oricine,ci un copilas de 4 ani!O nedumerire mai mare ca aceasta greu sa mai gasesti pe undeva: un copil de PATRU ANI! Unde? Chiar intr-un parc din Capitala,in cartierul Tei,un cartier frumos!

Intru pe facebook sa capat si eu mai multe amanunte si prima postare mai intinsa imi atrase imediat atentia. Era a unui prieten,un text moderat si,am zis in gandul meu,de bun simt. De bun simt,de bun simt zic eu dar nu si cei ce comentau in subsol. Ceva insa m-a socat putin cate putin si ma refer la comentariile autorului textului. Din moderatia pe care o deslusisem in text se alese repede praful si incet,incet am intrat in „moara” care cu mare furie incepuse a macina pe nenorocitii indignati de moartea copilului.Prudent,am postat si eu un comentariu in care imi exprimam durerea pentru moartea chinuitoare care fusese suportata de micutul sufle de omulet,cerand totodata sa se faca ceea ce trebuie!Atat mi-a trebuit,fiind cu repeziciune reperat ca unul dintre nenorocitii de neiubitori de animale! De aici mai departe dialogul a degenerat pana la a fi etichetat drept criminal,Hitler,mitocan,vacar,iar pe unele chiar le-am uitat!

Doua lucruri au strat la baza nedumeririi mele:1) Niciodata nu pronuntasem cuvantul-EUTANASIERE; 2) Persoanele din „completul de judecata”chiar sunt persoane titrate,educate,de la care,sincer,asteptam mai multa luciditate.De cate ori incercam a demonstra ca nu am cerut eutanasierea mi se spunea ca de fapt aceasta sugerez.Prin urmare procesul de intentie era TEMA principala! Mi-am pus tot timpul intrebarea idioata:cum pot gandi atat de stramb unele mame,ca doar nascusera pui de oameni si nu catei?

Am incetat a mai polemiza si am incercat sa cred ca totusi ceva se va face in aceasta directie. Ca de obicei,presa prinde subiectul,oracaie si ea cateva zile,precum broastele in noptile de vara,in timp ce Primarul Capitalei impreuna cu cei de sectoare se „dau la fund”nestiind ce pozitie sa adopte si asteptand sa se domoleasca furia oamenilor. Si pentru ca furia continua, au iesit si ei la rampa,mai intai timid apoi cu furie,asa cum se intampla cu orice excroc!

Dintre toti,parca cel mai mizerabil mi s-a parut a fi dl Preamar Ghinaral Oprescu,doctorul caruia i-au ruginit bisturiele prost conservate in trusa de frizer. Dupa ce ne-a „aghezmuit”cu cateva lacrimi greu avortate de ochii lui de om baut,greu s-a obtinut sa nu ne repeada si cateva ghionturi prin sticla televizoarelor. Oribil personaj domn Oprescu pentru noi,nenorocitii de „enoriasi”ai unui pastor atat de „sfant”! Si pentru, parca a ne lamuri si noi ca domnia sa este „seful”,azi vineri 6 septembrie,ne-a interzis si demonstratia de la ora 19.30! Motivatia…una puerila:pe acolo trebuie sa treaca galeria maghiara spre Arena Nationala! Hai sa radem cu…Pic si Poc!

Bineinteles ca oamenii politici,”urzicati” si ei de eveniment au incercat ,unii a se disculpa altii a trage foloase!Pai credeti dv ca lipsesc mult timp mustele de la r…? Nuuuu…Imediat au inceput a bazai,unele luand cate ceva altele..”autoaccidentandu-se”! Dar musca-i musca,nu se lasa nici moarta.Asa si cu politicienii nostri care si acum bazaie…!

Ce se va intampla,chiar nu mai conteaza! Au ei grija sa „confectioneze”un alt rahat asupra caruia sa bazaie iara in admiratia catorva milioane de alienati,ce le asigura din patru in patru ani,bani si demnitati!

Sa auzim de bine…spre a mea NEDUMERIRE!

Acest articol a fost publicat în Diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu