INTRE UN CAINE SI UN OM,RANITI,EU ALEG CAINELE!

Cazul copiilor hacuiti (cel de patru ani murind in chinuri groaznice,care,dupa afirmatia medicului legist,numai pe talpi nu avea muscaturi) de o haita de maidanezi,va spun cu toata sinceritatea,m-a ingrozit si pe mine ca si pe alte milioane de oameni rationali din intreaga tara!Incerc sa-mi imaginez drama pe care o traiesc parintii copilului ca si bunica,dar ma infranez pentru ca este cu neputinta si as produce o impietate!

Imi amintesc si de cetateanul japonez hacuit la randu-i de un alt animal maidane,alt caz in care un om moare in mod barbar in „minunatul” Bucuresti,”minunata” capitala a Romaniei sec 21!Aud acum ca in Bucuresti,minunata capitala pastorita de „minunatul” primar Oprescu,769 de copii au fost muscati sanatos si cu „spirit de raspundere” de catre alti „stimabili”caini maidanez!

Nu imi pot reprima cateva intrebari:Ce se intampla cu tara aceasta?Catre unde mergem?Ce fel de oameni suntem?Unde sunt banii alocati pentru rezolvarea acestei probleme?Ce s-a facut cu ei?Apropo de cainele ce inca nu reusise „sa stearga”urmele faptei lui pentru ca „uitase”sa-si spele botul pana la venirea hingherilor,se spune ca a fost identificat ca fiind,cu semnatura,al unui ONG cu nume geografic,din Drumul Taberei,dar „latosul”nu se stie cum ajunsese in cartierul Tei,o distanta de cca10-12 km! Aceste ONG-uri nenorocite,aspiratoare de bani multi, in cardasie cu primarul Oprescu,iau cainii incamionete inchise si ii deverseaza intre localitati rurale,cu precadere in marginea padurilor.Aceleasi nenorocite ONG-uri care de doua-trei ori pe an fac mare tam-tam pe tema”Tragedia cainilor”!

Sunt zeci de mii de oameni (copii,tineri si batrani) care in decursul unui an suporta chinurile unor tratamente dureroase,in urma muscaturilor de caine,tratamente pentru care societatea romaneasca suporta un pret teribil de mare!

Si pentru ca nenorocitele guvernari nu fac nimic in acest sens,suntem obligati a mai si suporta atacurile,unele nebunesti,de neinteles,ale iubitoriilor de animale!De ce oare?Inteleg prin iubitor de animale pe omul care are in casa lui sau in ograda lui un caine-doi,o pisica-doua,pe care le ingrijeste cu drag si le pazeste de toate problemele.Nu pot insa intelege pe cei ce alimenteaza si apara haitele de caini de pe langa blocuri,societati comerciale,parcuri,punand in pericol vietile si sanatatea oamenilor.Sunt nopti cand aceste animale se anima din te miri ce si timp de una-doua ore fac imposibila odihna oamenilor!Ce sa mai spun daca cineva,intamplator,se nimereste pe acolo!

Nu sunt adeptul uciderii lor si marturisesc ca nici nu cunosc o solutie viabila,dar nu pot sa nu ma intreb:ce se intampla cu impozitele pe care le platesc luna de luna?De ce nu sunt aparat de asemenea nenorociri?

Aseara am avut proasta inspiratie de a compatimi pe parintii acelui copil omorat de animale maidaneze,am avut proasta inspiratie de a-mi exprim durerea pentru moartea in chinuri groaznice a acelui copilas. Persoane pentru care aveam o mare stima,cu care ma mandream oriunde si oricand,mi-au produs o mare si amara dezamagire!Si nu pentru ca,dupa replici de bun simt,nejignitoare,respectuase (martor imi este pagina de fb)din partea mea am fost „gratulat cu epitete ca:agresiv?,mitocan?,ipocrit?,criminal ?,Hitler?,vacar-aici nu mai am semnul mirarii pentru ca recunosc,m-am nascut la tara,ci pentru ca aceste persoane sunt oameni titrati din partea carora m-as fi asteptat la onota a dialogului de mare finete.Nu a fost sa fie asa si am iesit din acea discutie „hacuit”si dezamagit,recunosc,nu la fel de rau ca bietul copilas care a fost si nu mai este!

De ce trebuie sa fim atat de nesocotiti?Ce resorturi actioneaza in noi pentru a avea puterea sa afirmam ca intre viata unui caine si a unui om alegem viata cainelui!Nu ma intrebati pe mine ca nu stiu a raspunde!Banuiesc,si asi dori din tot sufletul sa cred ca au fost doar cuvinte nesabuite spuse sub imperiul unor mari emotii!Imi doresc tare mult sa fie asa ,altfel ma tem ca deja am pierdut prieteni in care am crezut cu sinceritate!Sa ma fi inselat de la buninceput?

Marturisesc ca pentru mine,pierderea unui prieten,inseamna enorm!

Am insa si o satisfactie:am doi prieteni de mare pret!UNUL ESTE DUMNEZEU SI AL DOILEA,PICTORUL-TEOLOG NEGUS!Multumesc Cerului,sunt inca BOGAT!

Sa auzim si de bine,ca de rele…suntem satui!

Acest articol a fost publicat în Diverse. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la INTRE UN CAINE SI UN OM,RANITI,EU ALEG CAINELE!

  1. simona mantescu zice:

    Pentru ca am fost sigura ca vei comenta acest lucru mi-am permis sa citesc ce ai scris ,,asta pentru a spune oamenilor care te citesc adevarul nu pentru ca va deveni o obisnuinta , eu fiind cea pe care ai scos-o in lista ,punctez scurt : nimeni nu te-a facut asa cum ai spus mai sus ,singur ti-ai atribuit aceste epitete , nimeni nu s-a bucurat de tragedia intamplata dar faptul ca avem opinii diferite nu inseamna ca unul este mai bun decat celalalt , cuvintele nesabuite in acceptia ta spuse de mine mi le asum cu specificarea ca nu era vorba de orice caine sau orice om , asta nu ma face un monstru si categoric sufletul meu este curat l-as dori multora Pe cand despre tine nu pot spune in momentul asta decat ……dar mai bine nu , despre tine nu trebuie spus nimic , asta e un lucru al naibii de rau . Incerca atunci cand mergi la biserica sa stai mai putin in usa pentru a te vedea mai multi si a te lauda ce om bun credincios si bun , sa te rogi pentru a -ti da inima mai buna

    • Dna Simona Mantescu nu dta m-ai etichetat,ci alte doua „prietene”!Acum furia mi-a trecur!Pe dta m-am suparat,in principal pebntru afirmatia ca mai repede te milostivesti de un animal decat de un om.Pe mine m-a siderat aceasta afirmatie.Dealtfl dl dr veterinar a avut aceeasi reactie.
      Doresc a nu mai dori sa discutam pe acest subiect.Intotdeauna ne vom gasi pe baricade opuse.Sarut mainile!

    • Nici nu ma asteptam sa-mi dai dreptate!Este OK!Norocul meu ca textele stau marturie.

Lasă un comentariu